Erkundungen zur Qualität von Schule
Authors: | ; |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Neuwied Kriftel Berlin
Luchterhand
1993
|
In: | Year: 1993 |
Series/Journal: | Praxishilfen Schule
|
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
School
/ Quality
|
Further subjects: | B
School management and organization
B Teaching style B Teacher behavior B Effektivität des Unterrichts B School organization B Schools B Field-research |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 12331321X | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20230618180635.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 930327s1993 gw ||||| 00| ||ger c | ||
015 | |a 93,N08,0407 |2 dnb | ||
015 | |a 93,A23,0771 |2 dnb | ||
016 | 7 | |a 930352874 |2 DE-101 | |
020 | |a 347201217X |9 3-472-01217-X | ||
035 | |a (DE-627)12331321X | ||
035 | |a (DE-576)032875878 | ||
035 | |a (DE-599)DNB930352874 | ||
035 | |a (OCoLC)75299105 | ||
035 | |a (OCoLC)75299105 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE |c XA-DE-RP |c XA-DE-HE |c XA-DE-BE | ||
084 | |a 22 |2 sdnb | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a DK 1000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19599:761 | ||
084 | |a DK 1020 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19601:761 | ||
084 | |a DK 1010 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19600:761 | ||
084 | |a 81.05 |2 bkl | ||
100 | 1 | |a Steffens, Ulrich |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Erkundungen zur Qualität von Schule |c Ulrich Steffens; Tino Bargel |
264 | 1 | |a Neuwied |a Kriftel |a Berlin |b Luchterhand |c 1993 | |
300 | |a 157 S | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 0 | |a Praxishilfen Schule | |
500 | |a Literaturverzeichnis S. 143 - 151 | ||
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f SSG |2 pdager |5 DE-21 | |
650 | 0 | |a Schools | |
650 | 0 | |a School management and organization | |
650 | 4 | |a Effektivität des Unterrichts | |
650 | 4 | |a Schulorganisation | |
650 | 4 | |a Unterrichtsstil | |
650 | 4 | |a Lehrerverhalten | |
650 | 4 | |a Feldforschung | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4053474-1 |0 (DE-627)104409630 |0 (DE-576)209103981 |2 gnd |a Schule |
689 | 0 | 1 | |d s |0 (DE-588)4047966-3 |0 (DE-627)104297859 |0 (DE-576)209075570 |2 gnd |a Qualität |
689 | 0 | |5 DE-101 | |
700 | 1 | |0 (DE-588)12104324X |0 (DE-627)081049862 |0 (DE-576)160170346 |4 aut |a Bargel, Tino |d 1943- | |
935 | |a mteo | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a DK 1000 |b Allgemeines und Deutschland |k Schulpädagogik |k Allgemeines, Einführungen |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270781731 |0 (DE-625)rvk/19599:761 |0 (DE-576)200781731 |
936 | r | v | |a DK 1020 |b Allgemeines und Deutschland |k Schulpädagogik |k Schulreform, Schulversuch |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)127070561X |0 (DE-625)rvk/19601:761 |0 (DE-576)20070561X |
936 | r | v | |a DK 1010 |b Allgemeines und Deutschland |k Schulpädagogik |k Schultheorie, Schulkritik |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270725084 |0 (DE-625)rvk/19600:761 |0 (DE-576)200725084 |
936 | b | k | |a 81.05 |j Bildungsforschung |0 (DE-627)106422693 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 |t 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3173959914 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 12331321X | ||
LOK | |0 005 20020413000000 | ||
LOK | |0 008 930719||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21 |c DE-627 |d DE-21 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21 | ||
LOK | |0 852 1 |c 33 A 8422 |9 00 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 317395999X | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 12331321X | ||
LOK | |0 005 20100408051704 | ||
LOK | |0 008 940930||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-31 |c DE-627 |d DE-21-31 | ||
LOK | |0 541 |e 470/94 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-31 | ||
LOK | |0 852 1 |c Sg IV a 34 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 938 |l E12 |8 0 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3173960009 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 12331321X | ||
LOK | |0 005 20100407014750 | ||
LOK | |0 008 050716||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-43 |c DE-627 |d DE-21-43 | ||
LOK | |0 541 |e ZNL6858 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-43 | ||
LOK | |0 852 1 |c Ga II 1274 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a k043 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3173960025 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 12331321X | ||
LOK | |0 005 20140901112340 | ||
LOK | |0 008 140901||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-121 |c DE-627 |d DE-21-121 | ||
LOK | |0 541 |e 1998/0439 | ||
LOK | |0 689 |a s |a Ethik und Pädagogik | ||
LOK | |0 689 |a s |a Schule | ||
LOK | |0 689 |a s |a Qualität | ||
LOK | |0 689 |a s |a Lehrer | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-121 | ||
LOK | |0 852 1 |c päd A.2.3. 4 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 866 |x Bibdia: 16930 | ||
LOK | |0 935 |a k121 |a i121 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a TA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
STA | 0 | 0 | |a Field-research,Field-work,Quality,Quality (Philosophy),School organization,School,School,Teacher behavior,Teaching style |
STB | 0 | 0 | |a Comportement de l'enseignant,Organisation scolaire,Qualité,Qualité,Qualité des produits,Recherche sur le terrain,Travail de terrain,Travail de terrain,Style d'enseignement,École,École |
STC | 0 | 0 | |a Comportamiento de profesores,Cualidad,Cualidad,Escuela,Escuela,Estilo de la enseñanza,Investigación de campo,Organización escolar |
STD | 0 | 0 | |a Comoortamento dell'insegnante,Organizzazione scolastica,Qualità,Qualità,Ricerca sul campo,Scuola,Scuola,Stile di insegnamento |
STE | 0 | 0 | |a 学校,实地研究,实地考察,田野调查,教师行为,教师表现 |
STF | 0 | 0 | |a 學校,實地研究,實地考察,田野調查,教師行為,教師表現 |
STG | 0 | 0 | |a Comportamento de professores,Escola,Escola,Estilo de ensino,Organização escolar,Pesquisa de campo,Qualidade,Qualidade |
STH | 0 | 0 | |a Качество (философия),Качество,Поведение учителя,Полевое исследование,Стиль преподавания,Школа (мотив),Школа,Школьная организация |
STI | 0 | 0 | |a Έρευνα πεδίου,Οργάνωση του σχολείου,Σχολική οργάνωση,Ποιότητα (φιλοσοφία),Ποιότητα,Στυλ διδασκαλίας,Συμπεριφορά εκπαιδευτικών,Σχολείο (μοτίβο),Σχολείο |
SYE | 0 | 0 | |a Schule , Lehrstil , Lehrverhalten,Lehrerhandeln,Unterricht,Unterrichtsverhalten , Feldarbeit <Empirische Sozialforschung>,Feldstudie,Field-research,Field-work,Field research,Feldexperiment,Feldstudie,Feldversuch,Field experiment,Field study,Participant observation,Teilnehmende Beobachtung,Feldarbeit,Feldstudie,Field-research,Field-work |
SYG | 0 | 0 | |a Schulwesen,Schulform,Schulart,Schulsystem,Schulen , Produktqualität |