Supervised Theological Field Education (STFE) as intercultural conversation: learning from peer reflection in Melbourne, Australia
The processes of Supervised Theological Field Education in the Australian context were developed in a largely Western educative model, and yet the changing cultural landscape of Melbourne, including the shape of the local church itself, has brought challenge to the way the supervisory processes are...
VerfasserInnen: | ; |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Routledge, Taylor and Francis Group
[2018]
|
In: |
Practical theology
Jahr: 2018, Band: 11, Heft: 4, Seiten: 287-299 |
IxTheo Notationen: | CD Christentum und Kultur FB Theologiestudium KBS Australien; Ozeanien KDG Freikirche RB Kirchliches Amt; Gemeinde ZF Pädagogik |
weitere Schlagwörter: | B
Theological Reflection
B Intercultural B peer reflection B Supervision |
Online Zugang: |
Volltext (Verlag) |