Supervised Theological Field Education (STFE) as intercultural conversation: learning from peer reflection in Melbourne, Australia

The processes of Supervised Theological Field Education in the Australian context were developed in a largely Western educative model, and yet the changing cultural landscape of Melbourne, including the shape of the local church itself, has brought challenge to the way the supervisory processes are...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Mallaby, Anne (VerfasserIn) ; Tan, Jun (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Routledge, Taylor and Francis Group [2018]
In: Practical theology
Jahr: 2018, Band: 11, Heft: 4, Seiten: 287-299
IxTheo Notationen:CD Christentum und Kultur
FB Theologiestudium
KBS Australien; Ozeanien
KDG Freikirche
RB Kirchliches Amt; Gemeinde
ZF Pädagogik
weitere Schlagwörter:B Theological Reflection
B Intercultural
B peer reflection
B Supervision
Online Zugang: Volltext (Verlag)