Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Riegel, U., & Schweitzer, F. (2022). Konfessionell-kooperativen Religionsunterricht empirisch erforschen: Eine Bilanz zu vorfindlichen Designs, Methoden und Instrumenten. Religionspädagogische Beiträge, 45(2), 107-120. doi:10.20377/rpb-181

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Riegel, Ulrich, και Friedrich Schweitzer. "Konfessionell-kooperativen Religionsunterricht Empirisch Erforschen: Eine Bilanz Zu Vorfindlichen Designs, Methoden Und Instrumenten." Religionspädagogische Beiträge 45, no. 2 (2022): 107-120, https://doi.org/10.20377/rpb-181.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Riegel, Ulrich, και Friedrich Schweitzer. "Konfessionell-kooperativen Religionsunterricht Empirisch Erforschen: Eine Bilanz Zu Vorfindlichen Designs, Methoden Und Instrumenten." Religionspädagogische Beiträge, vol. 45, no. 2, 2022, pp. 107-120, https://doi.org/10.20377/rpb-181.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.