The Dichotomy of Branding: Discourses in the Orthodox Church of Finland

This article investigates branding in the Orthodox Church of Finland. How does the Orthodox Church discuss its public image, and how does the theoretical lens of branding add to this discussion? In this study church communication workers were interviewed, and church strategies examined. The results...

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Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Kokkonen, Laura (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
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Veröffentlicht: [publisher not identified] 2022
In: Temenos
Jahr: 2022, Band: 58, Heft: 1, Seiten: 91-117
normierte Schlagwort(-folgen):B Finnische Orthodoxe Kirche / Einstellung / Markenimage / Marketingstrategie / Öffentlichkeitsarbeit / Kirche
IxTheo Notationen:CH Christentum und Gesellschaft
KBE Nordeuropa; Skandinavien
KDF Orthodoxe Kirche
RH Evangelisation; christliche Medien
weitere Schlagwörter:B Orthodox Church
B Finland
B Branding
B Communication
Online Zugang: Volltext (kostenfrei)
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