Der Situationsansatz im Kindergarten: Möglichkeiten seiner Verwirklichung
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Berlin
FIPP-Verlag
1995
|
In: | Year: 1995 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Preschool education
B Kindergarten pedagogy / Situation theory |
Further subjects: | B
Preschool education
B Nursery school B Parents B Vorschulkinder |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 186539851 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20220427144914.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 950727s1995 gw ||||| 00| ||ger c | ||
015 | |a 95,N31,0381 |2 dnb | ||
015 | |a 95,B38,0357 |2 dnb | ||
016 | 7 | |a 94481669X |2 DE-101 | |
020 | |a 3924830398 |c : ca. DM 36.00, ca. sfr 37.20, ca. S 281.00 (brosch.) |9 3-924830-39-8 | ||
035 | |a (DE-627)186539851 | ||
035 | |a (DE-576)047243562 | ||
035 | |a (DE-599)DNB94481669X | ||
035 | |a (OCoLC)75601414 | ||
035 | |a (OCoLC)75601414 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE | ||
084 | |a 22 |2 sdnb | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a DF 6000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19548:761 | ||
084 | |a DP 3000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19831:761 | ||
084 | |a 81.73 |2 bkl | ||
100 | 1 | |0 (DE-588)118100165 |0 (DE-627)694668982 |0 (DE-576)291715435 |4 aut |a Stoll, Siegfried |d 1966- | |
109 | |a Stoll, Siegfried 1966- | ||
245 | 1 | 4 | |a Der Situationsansatz im Kindergarten |b Möglichkeiten seiner Verwirklichung |c Siegfried Stoll |
263 | |a brosch. : ca. DM 36.00, ca. sfr 37.20, ca. S 281.00 | ||
264 | 1 | |a Berlin |b FIPP-Verl. |c 1995 | |
300 | |a 192 S. |b Ill., graph. Darst., Notenbeisp. |c 23 cm | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Literaturverz. S. 189 - 192 | ||
601 | |a Kindergarten | ||
601 | |a Möglichkeit | ||
650 | 4 | |a Kindergarten | |
650 | 4 | |a Vorschulerziehung | |
650 | 4 | |a Vorschulkinder | |
650 | 4 | |a Eltern | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4064016-4 |0 (DE-627)106125621 |0 (DE-576)209151331 |2 gnd |a Vorschulerziehung |
689 | 0 | |5 (DE-627) | |
689 | 1 | 0 | |d s |0 (DE-588)4129809-3 |0 (DE-627)105707228 |0 (DE-576)209613629 |2 gnd |a Kindergartenpädagogik |
689 | 1 | 1 | |d s |0 (DE-588)4247911-3 |0 (DE-627)104329963 |0 (DE-576)210491841 |2 gnd |a Situationstheorie |
689 | 1 | |5 (DE-627) | |
935 | |a mteo | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a DF 6000 |b Allgemeines und Deutschland |k Systematische Pädagogik |k Erziehungsinstitution, Bildungs- und Sozialisationsinstanzen |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)127076943X |0 (DE-625)rvk/19548:761 |0 (DE-576)20076943X |
936 | r | v | |a DP 3000 |b Allgemeines und Deutschland |k Didaktik und Methodik des Unterrichts |k Didaktik einzelner Schulstufen |k Elementarstufe: Vorschulerziehung |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270721968 |0 (DE-625)rvk/19831:761 |0 (DE-576)200721968 |
936 | b | k | |a 81.73 |j Vorschulerziehung |0 (DE-627)106416766 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3072634114 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 186539851 | ||
LOK | |0 005 20100408071357 | ||
LOK | |0 008 960701||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-31 |c DE-627 |d DE-21-31 | ||
LOK | |0 541 |e 96/1299 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-31 | ||
LOK | |0 852 1 |c Sf III 27 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 938 |l E12 |8 0 | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
STA | 0 | 0 | |a Kindergarten pedagogy,Nursery school,Kindergarten,Kindergarten,Full-day kindergarten,Kindergarten,Parents,Parent,Preschool education,Situation theory |
STB | 0 | 0 | |a Jardin d’enfants <Allemagne>,École enfantine,École maternelle,École enfantine,École maternelle,Jardins d'enfants,Parents,Parents et enfants,Pédagogie préscolaire,Théorie situationnelle,Éducation préscolaire |
STC | 0 | 0 | |a Educación preescolar,Jardín de infancia,Padres,Padre y madre,Padre y madre,Pedagogía pre-escolar,Teoría situacional |
STD | 0 | 0 | |a Educazione prescolastica,Educazione prescolare,Educazione prescolare,Genitori,Pedagogia prescolare,Scuola dell'infanzia,Asilo,Scuola materna,Asilo,Scuola materna,Teoria situazionale |
STE | 0 | 0 | |a 幼儿园,幼儿园,父母,家长,双亲 |
STF | 0 | 0 | |a 幼兒園,幼稚園,父母,家長,雙親 |
STG | 0 | 0 | |a Educação pré-escolar,Jardim de infância,Pais,Pai e mãe,Pai e mãe,Pedagogia pré-escolar,Teoria situacional |
STH | 0 | 0 | |a Детский сад,Дошкольное воспитание,Педагогика детского сада,Родители,Ситуационная теория |
STI | 0 | 0 | |a Γονείς,Θεωρία των καταστάσεων,Νηπιαγωγείο,Παιδικός σταθμός,Παιδαγωγική νηπιαγωγείου,Προσχολική εκπαίδευση |
SYE | 0 | 0 | |a Kindergärten,Ganztagskindergarten , Vorschulpädagogik,Vorschulunterricht,Kindergarten , Elternhaus |
SYG | 0 | 0 | |a Vorschulpädagogik,Vorschulunterricht,Kindergarten , Kindergarten , Situativer Ansatz |