Zukunftsfelder von Schulforschung
Άλλοι συγγραφείς: | ; |
---|---|
Τύπος μέσου: | Εκτύπωση Βιβλίο |
Γλώσσα: | Γερμανικά |
Υπηρεσία παραγγελιών Subito: | Παραγγείλετε τώρα. |
Έλεγχος διαθεσιμότητας: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Έκδοση: |
Weinheim
Dt. Studien-Verlag
1995
|
Στο/Στη: | Έτος: 1995 |
Τυποποιημένες (ακολουθίες) λέξεων-κλειδιών: | B
Σχολείο (μοτίβο)
B Σχολική έρευνα |
Άλλες λέξεις-κλειδιά: | B
Διδακτική έρευνα
B Σχολική έρευνα B Sozialisation durch Schule B Neue Bundesländer B Γυναικείες σπουδές B Education Research Germany B Εκπαιδευτική έρευνα B Γερμανία (ΛΔΓ, μοτίβο) B Ανάπτυξη προγράμματος σπουδών B Ειδική εκπαίδευση B Curriculum planning B Δημοσίευση συνεδρίου 1994 (Dortmund) B Τηλεπικοινωνία B Schools B Socialization B Education Research Methodology B Οικονομετρία |
Διαθέσιμο Online: |
Inhaltsverzeichnis (Verlag) |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 27841172X | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20230617182451.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 950801s1995 gw ||||| 00| ||ger c | ||
015 | |a 95,N14,0312 |2 dnb | ||
015 | |a 95,A41,0730 |2 dnb | ||
016 | 7 | |a 943749905 |2 DE-101 | |
020 | |a 3892715548 |9 3-89271-554-8 | ||
024 | 3 | |a 9783892715542 | |
035 | |a (DE-627)27841172X | ||
035 | |a (DE-576)04693068X | ||
035 | |a (DE-599)GBV27841172X | ||
035 | |a (OCoLC)231639847 | ||
035 | |a (OCoLC)37315158 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE-BW |c XA-DE | ||
050 | 0 | |a LB1028.25.G3 | |
084 | |a PÄ 655 |2 sfb | ||
084 | |a PÄ 10 |2 sfb | ||
084 | |a PÄ 795 |2 sfb | ||
084 | |a 22 |2 sdnb | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a DK 1000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19599:761 | ||
084 | |a 81.05 |2 bkl | ||
084 | |a 81.72 |2 bkl | ||
245 | 1 | 0 | |a Zukunftsfelder von Schulforschung |c hrsg. von Hans-Günter Rolff. Mit Beitr. von Christel Adick ... |
264 | 1 | |a Weinheim |b Dt. Studien-Verl. |c 1995 | |
300 | |a 394 S. |b graf. Darst. | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Literaturangaben | ||
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f PEBW |2 pdager |5 DE-31 | |
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f SSG |2 pdager |5 DE-21 | |
650 | 0 | |a Schools | |
650 | 0 | |a Curriculum planning | |
650 | 0 | |a Socialization | |
650 | 4 | |a Schulforschung | |
650 | 4 | |a Bildungsforschung | |
650 | 4 | |a Ökonometrie | |
650 | 4 | |a Frauenforschung | |
650 | 4 | |a Sozialisation durch Schule | |
650 | 4 | |a Sonderpädagogik | |
650 | 4 | |a Unterrichtsforschung | |
650 | 4 | |a Curriculumentwicklung | |
650 | 4 | |a Telekommunikation | |
651 | 7 | |a Deutschland |2 gnd | |
651 | 7 | |a Neue Bundesländer |2 gnd | |
653 | 0 | |a Education |a Research |a Germany | |
653 | 0 | |a Education |a Research |a Methodology | |
655 | 7 | |a Konferenzschrift |y 1994 |z Dortmund |0 (DE-588)1071861417 |0 (DE-627)826484824 |0 (DE-576)433375485 |2 gnd-content | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4053474-1 |0 (DE-627)104409630 |0 (DE-576)209103981 |2 gnd |a Schule |
689 | 0 | |5 DE-101 | |
689 | 1 | 0 | |d s |0 (DE-588)4285001-0 |0 (DE-627)10431916X |0 (DE-576)210796308 |2 gnd |a Schulforschung |
689 | 1 | |5 DE-101 | |
689 | 2 | 0 | |d s |0 (DE-588)4053474-1 |0 (DE-627)104409630 |0 (DE-576)209103981 |2 gnd |a Schule |
689 | 2 | |5 (DE-627) | |
689 | 3 | 0 | |d s |0 (DE-588)4285001-0 |0 (DE-627)10431916X |0 (DE-576)210796308 |2 gnd |a Schulforschung |
689 | 3 | |5 (DE-627) | |
700 | 1 | |0 (DE-588)122561139 |0 (DE-627)082018200 |0 (DE-576)160028876 |4 oth |a Adick, Christel |d 1948- | |
700 | 1 | |e Hrsg. |0 (DE-588)120009811 |0 (DE-627)060543043 |0 (DE-576)162772947 |4 edt |a Rolff, Hans-Günter |d 1939- | |
856 | 4 | 2 | |u http://d-nb.info/943749905/04 |m V:DE-605 |q application/pdf |v 20130501 |x Verlag |3 Inhaltsverzeichnis |
856 | 4 | 2 | |u http://digitale-objekte.hbz-nrw.de/webclient/DeliveryManager?pid=2548743&custom_att_2=simple_viewer |x Verlag |y Zukunftsfelder von Schulforschung |3 Inhaltsverzeichnis |
889 | |w (DE-627)183278828 | ||
935 | |a mteo | ||
935 | |i mdedup | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a DK 1000 |b Allgemeines und Deutschland |k Schulpädagogik |k Allgemeines, Einführungen |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270781731 |0 (DE-625)rvk/19599:761 |0 (DE-576)200781731 |
936 | b | k | |a 81.05 |j Bildungsforschung |0 (DE-627)106422693 |
936 | b | k | |a 81.72 |j Schulische Erziehung |0 (DE-627)181570238 |
951 | |a BO | ||
ACO | |a 1 | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 |t 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3318387053 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 27841172X | ||
LOK | |0 005 20020612000000 | ||
LOK | |0 008 960528||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21 |c DE-627 |d DE-21 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21 | ||
LOK | |0 852 1 |c 36 A 5533 |9 00 | ||
LOK | |0 938 |l 36 |8 2 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3318387096 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 27841172X | ||
LOK | |0 005 20100408071142 | ||
LOK | |0 008 970902||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-31 |c DE-627 |d DE-21-31 | ||
LOK | |0 541 |e 97/1347 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-31 | ||
LOK | |0 852 1 |c Sb VI 36 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 938 |l E12 |8 0 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 331838710X | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 27841172X | ||
LOK | |0 005 20100407022931 | ||
LOK | |0 008 050716||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-43 |c DE-627 |d DE-21-43 | ||
LOK | |0 541 |e 95/898 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-43 | ||
LOK | |0 852 1 |c Ga I 334 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a k043 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a TA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
REF | |a Schulische Sozialisation | ||
STA | 0 | 0 | |a Curriculum development,Econometrics,Education research,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,German Democratic Republic,Germany,Federal Republic of Germany,Germany,Soviet Occupation Zone,Germany,French Occupation Zone,Remedial education,Remedial instruction sciences,Special school pedagogy,Handicapped pedagogy,Therapeutic pedagogy,School research,School,School,Teaching research,Telecommunication,Woman studies,Women's studies |
STB | 0 | 0 | |a Allemagne,Allemagne,Pédagogie spécialisée,Éducation spécialisée,Éducation spécialisée,Recherche sur l'enseignement,Recherche sur l'école,Recherche sur l'éducation,Télécommunications,Women’s studies,Études féminines,Études féminines,École,École,Économétrie,Élaboration du programme |
STC | 0 | 0 | |a Alemania,Alemania,Desarrollo del currículo,Econometría,Escuela,Escuela,Estudios femeninos,feministas,feministas,Investigación sobre escuelas,Investigación sobre la educación,Investigación sobre la enseñanza,Pedagogía especializada,Telecomunicación |
STD | 0 | 0 | |a Evoluzione del curricolo,Germania,Germania,Materia:Econometria,Econometria,Pedagogia speciale,Ricerca sull'insegnamento,Ricerca sulla formazione,Studio dell'istruzione,Ricerca sull'istruzione,Studio dell'istruzione,Ricerca sull'istruzione,Scuola,Scuola,Studio sulla scuola,Telecomunicazioni,Women's studies |
STE | 0 | 0 | |a 妇女研究,女性学,女性研究,学校,德国,德国,教育研究,特殊教育,课程发展,通讯 |
STF | 0 | 0 | |a 婦女研究,女性學,女性研究,學校,德國,德國,教育研究,特殊教育,課程發展,计量经济学,通訊 |
STG | 0 | 0 | |a Alemanha,Alemanha,Desenvolvimento do currículo,Econometria,Escola,Escola,Estudos femininos,feministas,feministas,Pedagogia especializada,Pesquisa sobre a educação,Pesquisa sobre escolas,Pesquisa sobre o ensino,Telecomunicação |
STH | 0 | 0 | |a Германия (ГДР, мотив),Германия (мотив),Исследование женщин,Исследование преподавания,Исследования образования,Развитие учебной программы,Специальная педагогика,Телекоммуникация,Школа (мотив),Школа,Школьное исследование,Эконометрика |
STI | 0 | 0 | |a Ανάπτυξη προγράμματος σπουδών,Ανάπτυξη διδακτέας ύλης,Γερμανία (ΛΔΓ, μοτίβο),Γερμανία (μοτίβο),Γυναικείες σπουδές,Women's studies,Διδακτική έρευνα,Ειδική εκπαίδευση,Εκπαιδευτική έρευνα,Οικονομετρία,Σχολείο (μοτίβο),Σχολείο,Σχολική έρευνα,Τηλεπικοινωνία |
SYE | 0 | 0 | |a Schule , Ökonometrische Analyse , Wissenschaftspolitik - Frauenforschung,Woman studies,Woman studies , Behindertenpädagogik,Kind,Heilerziehung,Heilpädagogik,Orthopädagogik,Rehabilitationspädagogik,Rehabilitation,Sondererziehung , Empirische Unterrichtsforschung , Curriculum , Telekommunikationstechnik,Telekommunikationstechnologie |
SYF | 0 | 0 | |a BRD,Bundesrepublik Deutschland,DDR,Deutsche Demokratische Republik,Germany,Amerikanische Zone Deutschlands,BRD,Britische Zone Deutschlands,Bundesrepublik Deutschland,Französische Zone Deutschlands,Vereinigtes Wirtschaftsgebiet Deutschlands , Vereinigtes Wirtschaftsgebiet,Bizone,Verwaltung des Vereinigten Wirtschaftsgebietes,Britische Zone,British occupation zone,Britische Besatzungszone,British Zone of Control,Britisches Kontrollgebiet,British Element,Britisches Element,Amerikanische Zone,American occupation zone,Amerikanische Besatzungszone,ABZ,United States Area of Control,Amerikanisches Kontrollgebiet,U.S. zone of occupation,United States Zone,U.S. Zone,US-Zone,Westzonen,Westliche Besatzungszonen,Trizone,Französische Zone,Zone Française d'Occupation,Französische Besatzungszone,ZFO,Länder,Westliche Bundesländer,Alte Bundesländer,Deutschland,Westdeutschland,Deutschland,Sowjetische Zone,Russische Zone,Sowjetische Besatzungszone,Russische Besatzungszone,Sowjetische Besatzungszone Deutschlands,Sowjetische Besatzungszone in Deutschland,Sowjetisch Besetzte Zone,Sowjetzone,Ostzone,SBZ,Alemanha,Alemania,Allemagne,Almanija,Almāniyā,Bondsrepubliek Duitsland,BRD,BRD,Bundesrepublik Deutschland,Deutschland,Deutschland,Federal Republic of Germany,Förbundsrepubliken Tyskland,Förbundsrepublikken Tyskland,FRG,Germany,Németországi Szövetségi Kőztársaság,Niemiecka Republika Federalna Niemiecka Republika Federalna,NRF,Repubblica Federale di Germania,Republic of Germany,República Federal da Alemanha,República Federal de Alemania,Republik Federasi Djerman,Republika Federalna Niemiec,République Fédérale d'Allemagne,RFN,Saksan Liittotasavalta,Westdeutschland,Deutsche Demokratische Republik,DDR,Deutschland,German Democratic Republic,GDR,République Démocratique Allemande,RDA,Germanskaja Demokratičeskaja Respublika,Demokratičeskaja Respublika,Democratic Republic,Demokratische Republik,Niemiecka Republika Demokratyczna,NRD,Ǧumhūrīyat Almāniyā ad-Dīmuqrāṭīya,República Democrática Alemana,Saksan Demokraattisen Tasavallan,Repubblica Democratica Tedesca,Mitteldeutschland,Ostdeutschland,East Germany,Ostzone,Deutsche Länder,Germany,Heiliges Römisches Reich,Rheinbund,Deutscher Bund,Norddeutscher Bund,Deutsches Reich,Deutschland,Deutschland,BRD,Federal Republic of Germany,Republic of Germany,Allemagne,Ǧumhūrīyat Almāniyā al-Ittiḥādīya,Bundesrepublik Deutschland,BRD,Niemcy,République Fédérale d'Allemagne,Repubblica Federale di Germania,Germanija,Federativnaja Respublika Germanija,FRG,Deyizhi-Lianbang-Gongheguo,Östliche Bundesländer,Neue Bundesländer,Länder,Deutschland,Ostdeutschland,Deutschland,Deutschland |
SYG | 0 | 0 | |a Schulwesen,Schulform,Schulart,Schulsystem,Schulen , Schule , Schulwesen,Schulform,Schulart,Schulsystem,Schulen , Schule |
TIM | |a 100019940101_100019941231 |b 1994 - 1994 |