Christsein in der Konsumgesellschaft: Nachdenken über eine alltägliche Herausforderung

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Weißenborn, Thomas 1968- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Marburg an der Lahn Francke 2010
In:Year: 2010
Reviews:Christentum als Ware (2014) (Koslowski, Jutta, 1968 -)
Standardized Subjects / Keyword chains:B Mass consumption / Christian social ethics / Spirituality
Online Access: Inhaltsverzeichnis (Verlag)

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 614116953
003 DE-627
005 20230804113448.0
007 tu
008 091202s2010 gw ||||| 00| ||ger c
015 |a 09,N50,0465  |2 dnb 
015 |a 10,A29  |2 dnb 
016 7 |a 99840781X  |2 DE-101 
020 |a 9783868271317  |c kart. : EUR 9.95  |9 978-3-86827-131-7 
024 3 |a 9783868271317 
024 8 |a 331 131  |q Best.-Nr. 
028 5 2 |a 331 131 
035 |a (DE-627)614116953 
035 |a (DE-576)371031516 
035 |a (DE-599)DNB99840781X 
035 |a (OCoLC)649518142 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE-HE 
082 0 |a 230  |q BSZ 
082 0 4 |a 230 
090 |a a 
100 1 |0 (DE-588)132120577  |0 (DE-627)518146103  |0 (DE-576)298954893  |4 aut  |a Weißenborn, Thomas  |d 1968- 
109 |a Weißenborn, Thomas 1968- 
245 1 0 |a Christsein in der Konsumgesellschaft  |b Nachdenken über eine alltägliche Herausforderung  |c Thomas Weißenborn 
264 1 |a Marburg an der Lahn  |b Francke  |c 2010 
300 |a 139 S.  |c 21 cm 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
601 |a Konsumgesellschaft 
601 |a Nachdenklichkeit 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4169032-1  |0 (DE-627)105413062  |0 (DE-576)209919973  |2 gnd  |a Massenkonsum 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4121094-3  |0 (DE-627)104451378  |0 (DE-576)20954046X  |2 gnd  |a Christliche Sozialethik 
689 0 2 |d s  |0 (DE-588)4116568-8  |0 (DE-627)105805785  |0 (DE-576)209502630  |2 gnd  |a Spiritualität 
689 0 |5 DE-101 
787 0 8 |i Rezension  |a Koslowski, Jutta, 1968 -   |t Christentum als Ware  |d 2014  |w (DE-627)148676245X  |w (DE-576)41676245X 
856 4 2 |u http://d-nb.info/99840781X/04  |x Verlag  |3 Inhaltsverzeichnis 
935 |a mteo 
935 |i sf 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ORI |a TA-MARC-ixtheo_oa001.raw 
STA 0 0 |a Christian social ethics,Christian social teaching,Society,Social teaching,Social ethics,Mass consumption,Spirituality,Spirituality,Spirituality in art 
STB 0 0 |a Consommation de masse,Spiritualité,Spiritualité,Éthique sociale chrétienne 
STC 0 0 |a Consumo de masa,Espiritualidad,Espiritualidad,Ética social cristiana 
STD 0 0 |a Consumo di massa,Etica sociale cristiana,Spiritualità,Spiritualità 
STE 0 0 |a 基督教社会伦理,灵性 
STF 0 0 |a 基督教社會倫理,靈性 
STG 0 0 |a Consumo de massa,Espiritualidade,Espiritualidade,Ética social cristã 
STH 0 0 |a Духовность (мотив),Духовность,Массовое потребление,Христианская социальная этика 
STI 0 0 |a Μαζική κατανάλωση,Πνευματικότητα (μοτίβο),Πνευματικότητα,Χριστιανική κοινωνική ηθική 
SYG 0 0 |a Christentum,Christliche Soziallehre,Gesellschaftstheologie,Sozialtheologie,Soziallehre,Christliche Gesellschaftslehre , Geistigkeit