Kompetenzorientiert unterrichten: das Praxisbuch für den Religionsunterricht
Ein didaktischer Perspektivwechsel im Untericht, damit Schülerinnen und Schüler besser lernen können. Wie Lehrerinnen und Lehrer einen passgenauen Unterricht gestalten können, zeigen 24 modellhafte Lernsequenzen für die Sekundarstufen I und II.
Άλλοι συγγραφείς: | |
---|---|
Τύπος μέσου: | Εκτύπωση Βιβλίο |
Γλώσσα: | Γερμανικά |
Υπηρεσία παραγγελιών Subito: | Παραγγείλετε τώρα. |
Έλεγχος διαθεσιμότητας: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Έκδοση: |
München
Kösel
2011
|
Στο/Στη: | Έτος: 2011 |
Τυποποιημένες (ακολουθίες) λέξεων-κλειδιών: | B
Καθολική διδασκαλία θρησκευτικών
/ Εκπαιδευτικό πρότυπο
/ Αρμοδιότητα
/ Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
B Θρησκευτικά (μάθημα) / Δευτεροβάθμια εκπαίδευση / Παλμός διδασκαλίας B Γερμανία (ΛΔΓ, μοτίβο) / Εκπαιδευτικό πρότυπο / Θρησκευτικά (μάθημα) / Δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Άλλες λέξεις-κλειδιά: | B
Συλλογή δοκιμίων
B Συλλογή δειγμάτων B Διδακτικό βοήθημα B Θρησκευτικά (μάθημα) B Αρμοδιότητα B Hardback B RELIGIONSUNTERRICHT, BILDUNGSSTANDARDS, KOMPETENZEN, KOMPETENZORIENTIERT, RELIGIONSPAEDAGOGIK B Διδακτική |
Διαθέσιμο Online: |
Inhaltstext (Verlag) Inhaltsverzeichnis (Verlag) Klappentext (Verlag) |
Σύνοψη: | Ein didaktischer Perspektivwechsel im Untericht, damit Schülerinnen und Schüler besser lernen können. Wie Lehrerinnen und Lehrer einen passgenauen Unterricht gestalten können, zeigen 24 modellhafte Lernsequenzen für die Sekundarstufen I und II. |
---|---|
Περιγραφή τεκμηρίου: | Literaturangaben Enth. 7 wiss. Beitr. und 24 modellhafte Lernsequenzen für den Religionsunterricht in den Sekundarstufen I und II |
ISBN: | 3466370132 |