Values and Their Change During the Business Education – A Gender Perspective

Modern management and organization theory have been criticized for being based on masculine values and concepts. The theory and associated values influence not only managerial behavior in practice, but also business education's value system. In this study, we analyze the change in values during...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Lämsä, Anna-Maija (VerfasserIn) ; Säkkinen, Aila (VerfasserIn) ; Turjanmaa, Pirkko (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Proquest 2000
In: International journal of value-based management
Jahr: 2000, Band: 13, Heft: 3, Seiten: 203-213
weitere Schlagwörter:B Education
B feminine values
B Values
B Gender
B Change
B masculine values
B Business
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)