Das Menschenrecht auf Bildung und seine Umsetzung in Deutschland: Diagnosen - Reflexionen - Perspektiven

Die elf Autoren eint der Standpunkt, dass Bildung maßgeblich über Lebenschancen entscheidet und die Überzeugung, dass Bildungsgerechtigkeit herzustellen ist. Mit ihrer Forschung verfolgen sie das Ziel, das Menschenrecht auf Bildung systematisch zu begründen und Maßstäbe für eine politische Umsetzung...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:  
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Άλλοι συγγραφείς: Heimbach-Steins, Marianne 1959- (Άλλος)
Τύπος μέσου: Εκτύπωση Βιβλίο
Γλώσσα:Γερμανικά
Υπηρεσία παραγγελιών Subito: Παραγγείλετε τώρα.
Έλεγχος διαθεσιμότητας: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Έκδοση: Bielefeld Bertelsmann 2007
Στο/Στη:Έτος: 2007
Τόμοι / Άρθρα:Εμφάνιση τόμων / άρθρων.
Μονογραφική σειρά/Περιοδικό:Forum Bildungsethik
Τυποποιημένες (ακολουθίες) λέξεων-κλειδιών:B Γερμανία (ΛΔΓ, μοτίβο) / Ίσες ευκαιρίες / Εκπαίδευση
B Δικαίωμα στην εκπαίδευση
B Ανθρώπινα δικαιώματα <μοτίβο> / Χριστιανική κοινωνική ηθική / Έργο
Άλλες λέξεις-κλειδιά:B Συλλογή δοκιμίων
B Ανθρώπινα δικαιώματα <μοτίβο>
B Γερμανία (ΛΔΓ, μοτίβο)
B Εκπαίδευση
B Δημοσίευση συνεδρίου
B Συνέδριο
B Nürnberg <2007>
Διαθέσιμο Online: Cover (Verlag)
Inhaltstext (Verlag)
Πϊνακας περιεχομένων
Rezension (Verlag)
Περιγραφή
Σύνοψη:Die elf Autoren eint der Standpunkt, dass Bildung maßgeblich über Lebenschancen entscheidet und die Überzeugung, dass Bildungsgerechtigkeit herzustellen ist. Mit ihrer Forschung verfolgen sie das Ziel, das Menschenrecht auf Bildung systematisch zu begründen und Maßstäbe für eine politische Umsetzung in einer Bildungssozialpolitik zu formulieren.
Περιγραφή τεκμηρίου:Literaturangaben
ISBN:3763935428